Social Media pages με διαρκή κίνηση από posts και διαγωνισμούς για λευκά είδη για το σαλόνι, για το μπάνιο, τη θάλασσα και ό,τι άλλο χρειάζεται κανείς για να «ντύσει» το χώρο του.

Πρόκληση

Το κατάστημα Anastasia χρειαζόταν την καταλληλότερη και πιο σύγχρονη προώθηση όλων των προϊόντων της μέσω των Social Media για τη συνεχή προσέλκυση νέων πελατών. Παράλληλα, κρινόταν απαραίτητο να βρεθεί ένας τρόπος να ενημερώνεται ο κάθε πελάτης μέσω των Social για όλα τα νέα προϊόντα και τους διαγωνισμούς που διοργανώνει το κατάστημα.

Λύση

Η ομάδα μας είναι πλέον σε καθημερινή επαφή με τους λογαριασμούς του καταστήματος σε Facebook και Instagram, όπου και κάνει δημιουργικά posts με φωτογραφίες νέων προϊόντων, πάντα με απώτερο σκοπό να κεντρίσει όσο το δυνατόν περισσότερο το ενδιαφέρον του υποψήφιου πελάτη και του κάθε καταναλωτή. Προσφέρει μια αρκετά φιλική και δημιουργική εμπειρία στον κάθε χρήστη, συμπεριλαμβάνοντας φυσικά όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για το κάθε προϊόν και φτιάχνοντας εντυπωσιακά, διαδραστικά posts για διαγωνισμούς (giveaways) που διεξάγονται για το κοινό με γνώμονα πάντα το να προσελκύσει νέα πελατεία στο κατάστημα με φυσική παρουσία. Τα posts αυτά έχουν μεγάλο αντίκτυπο στο κοινό και μια πολύ ικανοποιητική απήχηση, κάτι που φαίνεται κι από τα metrics του κάθε post. Τέλος, λόγω της έλλειψης – για την ώρα – ηλεκτρονικού καταστήματος, έγιναν στοχευμένες καμπάνιες με γεωγραφική κάλυψη, κοντά στην ευρύτερη περιοχή του καταστήματος.