Αναρωτιέστε γιατί ο ιστότοπός σας δεν έχει τον αντίκτυπο που περιμένατε; Βλέπετε τις πωλήσεις σας να πέφτουν και δεν ξέρετε τι φταίει; Ειδικά, όταν ο ιστότοπός σας είναι το κύριο μέσο εσόδων της μικρής επιχείρησής σας.
Τι μπορείτε λοιπόν να κάνετε γι 'αυτό; Αρχικά, πρέπει να προσδιορίσετε το πρόβλημα και, στη συνέχεια, να προσπαθήσετε να το διορθώσετε.
Ας μάθουμε τους πιο συνηθισμένους λόγους για τους οποίους ένας ιστότοπος ενδέχεται να μην παρέχει τα επιθυμητά αποτελέσματα.

1. Το Πρόβλημα: Ο Ιστότοπός σας δεν Τραβά την Προσοχή
Γνωρίζατε ότι εάν ένας χρήστης που μπαίνει στον ιστότοπό σας δεν εντυπωσιαστεί μέσα στα πρώτα 5 δευτερόλεπτα, είναι πιο πιθανό να φύγει και να μην επιστρέψει ποτέ; Ουάου! Αυτό σημαίνει ότι ο ιστότοπός σας πρέπει να τραβήξει την προσοχή των χρηστών μόλις τον επισκεφτούν. Τώρα, μπείτε στον ιστότοπό σας. Ισχύει το παραπάνω; Αν ναι, τότε ήρθε η ώρα να κάνετε κάποιες αλλαγές.
Η Λύση
Αυτό που πρέπει να κάνετε είναι να επανασχεδιάσετε (redesign) τον ιστότοπό σας χρησιμοποιώντας προσαρμοσμένα πρότυπα που είναι σύμφωνα με τις τελευταίες μελέτες για το πώς οι καταναλωτές ‘απορροφούν’ περιεχόμενο και διαφημίσεις. Με αυτόν τον τρόπο ο ιστότοπός σας όχι μόνο θα εντυπωσιάζει στους χρήστες, αλλά ταυτόχρονα θα τους κρατά το ενδιαφέρον κατά τη διάρκεια της περιήγησής τους. Περιττό να πούμε ότι όσο πιο γρήγορα φορτώνουν οι ιστοσελίδες τόσο το καλύτερο.
However, if you are not familiar with these practices, NAG media can help you achieve what you are aiming for by doing the work for you.

2. Το Πρόβλημα: Ο Ιστότοπός σας Ξεχειλίζει από Εντυπωσιακά Γραφικά
Αυτό είναι το άκρως αντίθετο του προηγούμενου προβλήματος. Πολλές επιχειρήσεις πιστεύουν ότι για να τραβήξουν την προσοχή των πελατών τους πρέπει να γεμίσουν τις ιστοσελίδες τους με υπερβολικά και ισχυρά γραφικά. Η σωστή πρακτική όμως είναι κάπου στη μέση.
Στην πραγματικότητα, οι επισκέπτες ενός ιστότοπου στις μέρες μας ψάχνουν για γρήγορη κι εύκολη πρόσβαση στις πληροφορίες που χρειάζονται. Και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο τα γραφικά πρέπει πάντα να εξυπηρετούν αυτόν τον σκοπό.
Η Λύση
Χρησιμοποιήστε γραφικά που εξυπηρετούν τη βελτίωση της εμπειρίας χρήστη (UX) του ιστότοπου. Με άλλα λόγια, βοηθήστε τους επισκέπτες σας να έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες που αναζητούν με πιο αποτελεσματικό τρόπο και φυσικά, γρηγορότερα.
Hence, your website’s design is something that should be better left done by professionals; NAG media can help your website provide a meaningful and relevant experience to users in order for your business to achieve its goals.

3. Το Πρόβλημα: Ο Ιστότοπός σας δεν έχει Σχεδιαστεί Βάσει του Κοινού που Στοχεύετε
Πολλές επιχειρήσεις δημιουργούν τις ιστοσελίδες τους εντελώς προσανατολισμένες προς την επωνυμία και όχι προσαρμοσμένες στις ανάγκες των πελατών που στοχεύουν. Αυτό σημαίνει ότι τείνουν να ανταποκρίνονται στις ανάγκες της επιχείρησής τους αντί να προσπαθούν για την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, τη δημιουργία δυνητικών πελατών και τις μετατροπές· δηλαδή τους επιχειρηματικούς στόχους τους.
Αν αυτό συμβαίνει και με τον ιστότοπό σας, τότε έχετε ένα πρόβλημα που πρέπει να αντιμετωπιστεί άμεσα.
Η Λύση
Καταρχάς, πρέπει να καταλάβετε τι περιμένει από τον ιστότοπό σας το κοινό που στοχεύετε. Μπορείτε να αποκτήσετε αυτές τις πληροφορίες χρησιμοποιώντας τις σελίδες σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να ρωτήσετε τους ακόλουθούς σας και να χρησιμοποιήσετε τα σχόλιά τους όταν επανασχεδιάσετε τον ιστότοπό σας.
In the case where you don’t even have a social media presence, NAG media can create social media profiles in the platforms that best suit your business and manage them for you.

4. The Problem: Your Website is Lacking Contact Details
Πολλές φορές συναντάμε ιστότοπους που στερούνται στοιχείων επικοινωνίας και απλά μας ζητούν να συμπληρώσουμε μια φόρμα επικοινωνίας. Αυτό μας κάνει να αμφισβητούμε την αξιοπιστία αυτών των ιστότοπων και των επιχειρήσεων που βρίσκονται πίσω τους.
Έτσι, το γεγονός ότι δεν υπάρχει εύκολη πρόσβαση στα στοιχεία επικοινωνίας μας κάνει να αμφιβάλλουμε για τις προθέσεις των εν λόγω ιστότοπων· έτσι επιλέγουμε να φύγουμε και να αναζητήσουμε έναν άλλο ιστότοπο που θα κερδίσει την εμπιστοσύνη μας.
Επομένως, εάν δεν έχετε δώσει τη δέουσα προσοχή στα στοιχεία επικοινωνίας στον ιστότοπό σας, τώρα είναι η ώρα να το κάνετε.
Η Λύση
Βεβαιωθείτε ότι τα στοιχεία επικοινωνίας της επιχείρησής σας είναι ορατά σε όλες τις σελίδες του ιστότοπού σας. Επίσης, συμπεριλάβετε μια αρκετά ολοκληρωμένη σελίδα “Επικοινωνήστε μαζί μας”, που θα πρέπει να βελτιστοποιηθεί και για φορητές συσκευές λόγω του σταδιακά αυξανόμενου αριθμού ατόμων που περιηγούνται στο διαδίκτυο μέσω των κινητών τους συσκευών.
Μια άλλη σημαντική λεπτομέρεια είναι να δημιουργήσετε υπερσύνδεση στον αριθμό τηλεφώνου, τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και/ή τη φυσική σας διεύθυνση, ώστε οι χρήστες να σας τηλεφωνούν, να σας στέλνουν μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή να σας βρίσκουν στο χάρτη απλά κλικάροντας πάνω σε αυτά τα στοιχεία.
Επίλογος
Αυτοί ήταν τρεις συνηθισμένοι λόγοι για τους οποίους ο ιστότοπος μιας μικρής επιχείρησης δεν κερδίζει την επιθυμητή επισκεψιμότητα και, κατά συνέπεια, μετατροπές. Ωστόσο, υπάρχουν πολλά περισσότερα που πρέπει να προσέξετε όταν αξιολογείτε τον ιστότοπό σας προκειμένου να διορθώσετε τα προβλήματα.
After all, if you lack the tools or expertise to do so, NAG Media can help you evaluate your website’s performance and redesign it following the industry’s best practices.